Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Nastavkom pregleda stranice slažete se s korištenjem kolačića i UVJETIMA KORIŠTENJA.
PRIJAVA
Klub
HNK Rijeka na mrežama: komunikacija s publikom i atraktivan sadržaj
27.04.2020.

Vrijeme karantene i pandemije iskoristili smo i za jedan osvrt na život HNK Rijeka na društvenim mrežama. Naime, naš klub prati svjetske trendove i trudi se navijačima, simpatizerima i ostaloj publici ponuditi svakodnevan sadržaj koji putem mreža na najbolji način ocrtava život „iznutra“. Naime, nogometaši HNK Rijeka, osim što su redoviti gosti naše sportske televizije, HNK Rijeka Tv, u predstavljanjima, analizama utakmica, izjavama, oni su pristupačni i za druge, manje službene varijante.

Društvene mreže odlično su mjesto na kojima se mogu pratiti neke njihove priče koje mogu biti zanimljive javnosti. Baš u doba karantene, mnogi su nam igrači izlazili u susret i surađivali različitim vrstama kućnih videa:  od njihovih treninga, prezentacija kuharskih vještina ili poruka podrške za javnost u borbi za poštivanje mjera i poticanje samoodgovornosti. Bez obzira na to što nije postojala službena prilika poput utakmice ili press konferencije u našem Press centru, naši su nogometaši rado bili na raspolaganju.

Ako znamo da su to dečki koji iz kojeg god kraja svijeta da stignu u Rijeku, brzo prihvate naš mentalni sklop i pridruže se domaćim dečkima onda ne čudi da je pjesma „Tu je jubav moja“ Maxwella Acostyja i Ivana Nine Ninčevića apsolutno rekorder po broju pregleda na našim mrežama, njihova spontana izvedba broji čak 184 i pol tisuće pregleda!

Također, o tome koliko naša publika voli pogledati što se događa iza kulisa govori i broj pregleda slavlja u našoj svlačionici nakon utakmice protiv „Hajduka“ koji je u vrlo kratkom roku stigao do gotovo 165 tisuća pregleda. Naše analitike pokazuju da video uradci naše tv ekipe često prelaze 10 tisuća pregleda, što smatramo izuzetno dobrim pokazateljem. Primjerice, jedan od prvih videa, onaj s treninga vratara kada su započeli treninzi na Rujevici nakon karantene stigao je do skoro 30 tisuća pregleda.

Svjesni smo da je veliki dio sadržaja pregledavan i zato što ljudima naprosto nedostaje nogomet, no to ne umanjuje konstantan rast broja pratitelja na društvenim mrežama, gdje službena Facebook stranica broji 146 066 lajkova, od čega je među pratiteljima 143.405 osoba. Koliko pratimo, naši navijači vole pogledati i uspomene, tako primjerice je podsjetnik na utakmicu protiv „Dinama“ pregledalo čak 42 tisuće osoba. Od drugih tema, tu je aktualan izbor Momčadi desetljeća 2010. – 2020.  oko kojeg postoji jako puno komentara i konstruktivnih, rekli bismo sportskih, rasprava oko toga tko i zbog čega treba biti u toj momčadi.

Tu su i ostale teme i gosti koje naša publika voli pogledati i to ne samo putem Facebooka jer HNK Rijeka prisutan je i na Twitteru gdje ga prati više od 10 tisuća ljudi, zatim tu je i sve „jači“ Instagram koji prati sve veći broj navijača te prelazi 26 tisuća,a odnedavno, od 21. ožujka, smo se približili i mlađim generacijama putem sve popularnijeg Tik-Toka gdje se tek trebamo afirmirati. No, zahvaljujući publici na kakvu smo navikli, ne sumnjamo da ćemo uspjeti u tome.




Prijava na newsletter