HNK Rijeka i Favbet potpisali su trogodišnji sponzorski ugovor kojim je Favbet postao generalni sponzor riječkog nogometnog prvoligaša.
Od ove sezone na prednoj strani dresa Rijeke nalazit će se logo Favbeta, a svoju premijeru na novom dresu doživio je na pripremnoj utakmici protiv Slaven Belupa.
– Kao prvo želim pozdraviti Favbet i poželjeti im dobrodošlicu u našu riječku, sportsku obitelj. Neizmjerno je zadovoljstvo što smo dogovorili suradnju s Favbetom koji je u HNK Rijeka prepoznao sportski brend koji ima prepoznatljivost u cijeloj Hrvatskoj, ali i šire. Ne sumnjam da će suradnja biti uspješna i na obostrano zadovoljstvo. Ovom prilikom još jednom želim zahvaliti našem novom generalnom sponzoru na suradnji”, rekao je Damir Mišković, predsjednik HNK Rijeka.
Favbet kao internacionalna tvrtka za igre na sreću i usluge klađenja već dugo njeguje tradiciju suradnje s raznim sportskim brand ambasadorima i klubovima, te osim u promotivne svrhe, sudjeluje i u društveno odgovornim projektima. Filozofija brenda protkana je sportskim duhom. Cilj Favbeta je popularizacija hrvatskog sporta kako na amaterskoj tako i na profesionalnoj razini.
– HNK Rijeka je klub s više od 100 godina povijesti i sretni smo postati njezinim dijelom. U svim državama u kojima je FAVBET prisutan, uvijek sudjelujemo u razvoju lokalnog sporta te podržavamo perspektivne momčadi. Zahvaljujem upravi i igračima Rijeke na ukazanom povjerenju te sam uvjeren da će ovo partnerstvo klubu donijeti više prilika za uspješne nastupe, a navijačima više razloga za ponositi se najdražom momčadi, rekao je Andrii Matiukha, vlasnik Favbeta.