Ako bismo nadolazeću nogometnu sezonu sudili po predstavljanju novih “Rijekinih” dresova u centru grada, onda bi ona mogla biti odlična, atmosferična, puna pljeska, pjesme i golova! Naime, na Trgu bana Jelačića oko 18 sati počeli su se okupljati mnogobrojni navijači, simpatizeri i podupiratelji HNK Rijeka kako bi na najbolji način dočekali svoje bijele zajedno s njihovim trenerom Goranom Tomićem, članovima stručnog stožera, ali i ostalim predstavnicima uprave i administracije, uključujući i predsjednika Kluba Damira Miškovića s obitelji.
Atmosfera na trgu bila je izvrsna, nogometaši “Rijeke” jedan po jedan silazili su iz autobusa ravno pred svoje sugrađane dok ih je najavljivao dobro poznati glas s riječkih utakmica, onaj neodvojivo vezani uz riječki nogomet, Jose Krmpotića. Prije nego je porazgovarao s trenerom Tomićem, obratio se kapetanu bijelih:
“Andrej, jedno od luđih pitanja bi bilo – koje su vam ovo pripreme po redu bile?”: – O, odgovorio je iskreno Prskalo i time nasmijao sve prisutne. Uz puno smijeha najava nove sezone nastavila se u razgovoru s trenerom Tomićem koji je uoči subote netom završene pripreme ocijenio odličnima, ali i obvezujućima:
– Lijepo je pobjeđivati na pripremama, no nadam se da su svi ovi igrači svjesni što nas čeka od ove subote nadalje te za koji klub i koje navijače igraju, kazao je Tomić pred okupljenima i podsjetio kako stvari za ozbiljno kreću od prve utakmice prvoga kola, a onda nadalje kroz Europsku konferencijsku ligu. Kako su na trg stigli i svi članovi stručnog stožera, Tomić im se zahvalio riječima koje je teško ne spomenuti: – Nisam mogao pronaći bolju ekipu od ove koju čine lojalni i stručni ljudi.
Dobra vibra nastavila se i kroz razgovor s gradonačelnikom Rijeke Markom Filipovićem koji je “Rijeci” poželio dobru sezonu i u HNL-u i u Europi te zaključio da se nada kako će HNK Rijeka ponovno napuniti tribine na Rujevici te da će Klub i grad dalje biti ponosni jedni na druge.
Nakon Filipovića prisutnima se obratio i predsjednik Damir Mišković koji je uvjeren u odličnu godinu pred “Rijekinim” nogometašima: –
– Zadovoljni smo postignutim, napravili smo sezonu zanimljivom, a ove će godine biti i bolje jer ćemo dati sve od sebe: i igrači, i navijači i uprava, a što se Europe tiče za nas je svako novo kolo uspjeh. Vidjet ćemo kako budemo igrali i u kakvoj formi budemo, kako god završili neće biti problema. Kako bi završio u svom ležernom i duhovitom tonu, predsjednik Mišković je na komentar voditelja današnjeg programa koji mu je poželio odlično zdravlje i bogate prijatelje kojima vjerojatno nikada ne bi zatvorio vrata, odgovorio s osmjehom: “Vi svi prije mene prodajete klub…” i time nasmijao okupljene.
Program je završio velikom zahvalom samome Josi Krmpotiću na godinama i godinama voditeljskog praćenja HNK Rijeka zbog čega mu je uručen i dar, a nakon toga su svi igrači bacali nove dresove publici kao dar dobrodošlice na tribine.
Inače, novi je dres rad riječke dizajnersko – marketinške agencije Fabula, odnosno Marka Perožića koji je tražio je najbolju poveznicu između grada i kluba koji ga predstavlja na domaćim i međunarodnim natjecanjima te se na kraju odlučio za pjesmu “Najdraža Rijeko” Damira Badurine kao idejni koncept na kojem počiva cijela kampanja povratka na stadione:
– Kreirajući kampanju u fokusu su bili navijači, poveznica s Klubom i s gradom, a za to je poslužila popularna pjesma “Najdraža Rijeko” autora Damira Badurine. Naime, zvučni zapis refrena pretvorili smo u zvučni val koji je postao nositelj cjelokupne vizualne komunikacije, a ujedno i element koji smo aplicirali na dres u obliku križa. Iz refrena pjesme uzeli smo stih i pretvorili ga u naslov kampanje, “Najdraža Rijeko, vraćam se tebi”. Reakcije na dres su super, osobito kad ljudi shvate ideju koja stoji iza dizajna. Izrazito sam zadovoljan kako je sve ispalo pogotovo zato što kod dizajna dresova postoji ograničenje prostorom, tkaninom, tiskom kao i funkcionalnošću, a s druge strane treba postići da dizajn prenosi priču i ponudi dimenziju koja povezuje nogomet, igrače, navijače i sam klub.
Dresovi će navijačima biti dostupni na svim uobičajenim prodajnim mjestima fan artikala, kao i na klupskom web shopu uz 30% popusta.